poniedziałek, 17 marca 2014

Recenzja kapsułek piorących Vizir


Powyżej wkleiłam zdjęcia otrzymanej paczuszki ze ze strony trnd.com. Projekt testowania kapsułek piorących Vizir był kompleksowo przygotowany. W każdej chwili testowania tych produktów można było liczyć na pomoc koordynatora projektu. W  pakiecie startowym znalazłam :
1)2 opakowania kapsułek piorących Vizir Original Fresh ( w każdym opakow. po 15 szt. ) . ! opakowanie było dla mnie natomiast z drugiego opakowania kapsułki przekazywałam do testowania rodzinie, przyjaciołom , znajomym , koleżankom i kolegom.
2) przewodnik projektu
3) książeczkę "Twoje badanie opinii"
4) 20 ulotek Vizir do przekazania

Zarówno ja jak i wszyscy którzy dzięki mnie mieli możliwość testowania kapsułek piorących Vizir byli bardzo zadowoleni z bieli , czystości jednym słowem z efektów używania tych kapsułek. Kapsułki te są bardzo wygodnym rozwiązaniem  głównie dlatego , że są bardzo wydajne. 1 kapsułka wystarcza na całą masę brudnych ubrań. Kapsułki można używać zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Nie musimy odmierzać proszku jak to bywało dawniej. Teraz wystarczy wrzucić kapsułkę do bębna pralki, umieścić na niej rzeczy do prania i włączyć program prania. Po wypraniu odzieży cieszymy się nie tylko z olśniewającej czystości ale też z pięknego zapachu ubrań.  Testowanie tego produktu jak i sam produkt oceniam pozytywnie. Bardzo chciała bym w przyszłości brać udział w testowaniu produktów ze strony trnd.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz