wtorek, 29 kwietnia 2014

Recenzja lakieru Holographic Nail Polish

Pojemność : 15 ml
Cena : 14,90
Lakier Holographic  Nail Polish jest profesjonalnym lakierem do paznokci. Nie zawiera formaldehydów i toluenu. Lakier ten zrobił na mnie nie małe wrażenie ponieważ pierwszy raz malowałam sobie paznokcie tak pięknym kolorem. Najlepszy efekt możemy uzyskać przy dwóch pociągnięciach lakierem. Paznokcie pomalowane  Holographic  Nail Polish mienią się różnymi kolorami w zależności od kąta padania światła. Jest to istna gra kolorów.



Kolory przenikają się wzajemnie. Mamy wrażenie , że lakier składa się z milionów maleńkich drobinek które są idealnie dobrane kolorystycznie . Lakier dość szybko schnie.Stosując ten lakier z utrwalaczem czas schnięcia zdecydowanie się skraca.  Pędzelek który znajduje się w buteleczce jest moim zdaniem idealnej długości i kształtu. Można dzięki temu precyzyjnie pomalować paznokcie bez omijania jakichkolwiek miejsc.
Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z gamy kolorystycznej produktu , z jego trwałości ,z dość dużej jak dla mnie pojemności buteleczki z lakierem , dzięki czemu możemy się dłużej cieszyć tym produktem.
Niektórych może odstraszyć cena 14,90 zł ale wierzcie mi : ten lakier jest wart swojej ceny. Nigdy nie miałam lepszej jakości lakieru za co duży plus ode mnie .

Kilka słów o produkcie od producenta tutaj
Produkt ten jak i wiele innych  można kupić tutaj . Zachęcam również do polubienia fanpage Allepaznokcie
https://www.facebook.com/AllePaznokcie?fref=ts


Przepraszam za słabej jakości zdjęcie. Poprawię się obiecuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz