piątek, 2 maja 2014

Recenzja lakieru do paznokci z efektem kameleon Flip Flop

Pojemność : 15 ml
Cena: 19,90
Lakier z efektem kameleon , kolorek jak widać na zdjęciu zmienia się w zależności od kąta padania światła. Lakier doskonale rozprowadza się na paznokciu. W lakierach produkowanych przez tą firmę  podoba mi się najbardziej to , że pędzelek do malowania ma kwadratowy pręcik przez co nadmiar lakieru nie zlewa się na paznokieć.
 Paznokcie pomalowałam dwoma warstwami lakieru. Nie wiem czy zbyt szybko nałożyłam drugą warstwę czy po prostu ten lakier jest słabszej jakości ponieważ po 3 dniach pojawiły się pierwsze odpryski lakieru. Być może to moja wina  , skoro nie mam 100% pewności to oczywiści nie będę zaliczała tego do wad lakieru.
 Kolor lakieru bardzo przypadł mi do gustu ponieważ lubię kolor niebieski i fioletowy.
 Lakier jest wart swojej ceny i uważam , że doskonale sprawdzi się i na co dzień do pracy i od święta.
 Dzięki firmie ALLEPAZNOKCIE  malowanie paznokci stało się nie przykrym obowiązkiem lecz przyjemnością.
Teraz maluję paznokcie nie tylko sobie ale i córeczce . 
Polecam zakupy w allepaznokcie ponieważ nawet moja siostra stwierdziła, że żaden lakier nie trzyma się na paznokciach tak długo jak lakiery allepaznokcie. 
Dziękuję tej hurtowni , że miałam zaszczyt przetestować te lakiery i liczę skromnie na dalszą współpracę. 

A Wam jak podoba się ten kolor? Ten ładniejszy czy holograficzny? 

1 komentarz: