niedziela, 8 czerwca 2014

Recenzja Babki piaskowej w proszku

Wczoraj upiekłam babkę piaskową w proszku której producentem są majonezy Kętrzyn.
 Babka jest bardzo łatwa w przygotowaniu ponieważ wystarczy zawartość opakowania wsypać do miski, dodać 2 całe jajka , pół szkl. wody i 7 łyżek oleju. Następnie zawartość miski miksujemy na najwyższych obrotach przez 5 minut.
 Babkę należy piec np w tradycyjnej formie do babek w temp 180 st C przez 45 min.
 Ogólnie uważam , że cała babka jest bardzo prosta w przygotowaniu i myślę , że nawet początkujący kucharz dał by sobie radę z jej upieczeniem.
 Po ostudzeniu babkę wystarczy posypać cukrem pudrem lub zrobić polewę czekoladową i polać babkę.
Babka nie jest za słodka , jest taka w sam raz. Mi osobiście się ona nie udała. Coś wydaje mi się , że zrobiłam nie tak ponieważ babka słabo urosła i w środku wydawała się być zakalcem co widać na zdjęciu. Nie jestem w stanie powiedzieć , że to w 100% nie moja wina dlatego zachęcam do wypróbowania tego produktu. Więcej produktów tej firmy znajdziecie na stronie majonezy Kętrzyn .

Ślicznie dziękuję firmie Credopr za możliwość przetestowania tego produktu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz