środa, 4 czerwca 2014

Recenzja majonezu kętrzyńskiego o smaku chrzanowym

Majonez ten zostawiłam sobie na później ponieważ chciałam go wypróbować z ugotowanymi jajkami. Jestem leniwcem w kuchni ponieważ może za dużo czasu w niej przebywam. Postanowiłam ugotować tylko jajka i polać je majonezem chrzanowym . Pomysł na tą kolację nie był skomplikowany ale chciałam właśnie smakując pierwszy raz tego majonezu posmakować go z jajkiem. Kolacja była smaczna jak barszcz wielkanocny.
 Majonez kętrzyński o smaku chrzanowym jest drugim majonezem smakowym który miałam możliwość testować. Pierwszy raz kiedyś musi się zdarzyć i właśnie dzięki firmie  produkującej majonezy Kętrzyn miałam możliwość po raz pierwszy w życiu spróbować majonezu smakowego.
Majonez ten dostępny jest w słoiczku 220g i kosztuje 3-4 zł. Dodatek chrzanu w tym majonezie nie przeszkadza , majonez nie jest aż tak chrzanowy by to przeszkadzało. Majonez ten ma gęstą fajną konsystencję dzięki czemu może służyć do dekoracji potraw. Doskonale smakuje z jajkami, wędliną ,  sałatkami , z frytkami i również fajnie sprawdza się z jedzonkiem z grilla. Słoiczek tego majonezu przechowywałam po otwarciu w lodówce i majonez bardzo szybko znalazł w moim domu swoich smakoszy. 
Test tego majonezu oceniam bardzo pozytywnie. Jestem bardzo zadowolona ze smaku , wyglądu opakowania , ogólnie z testowania tego produktu. Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu. 

1 komentarz:

  1. Gratulacje! Fajny blog.Ja też otrzymalam ten majonez do testów. Obserwuję i zapraszam do mnie http://jolcia12.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń