środa, 4 czerwca 2014

Recenzja majonezu kętrzyńskiego premium

W sobotę skusiłam się na sałatkę z tortellini dzięki czemu mogę dzisiaj wystawić recenzję majonezu kętrzyńskiego premium . 
 Przy okazji recenzji podam wam przepis na tą prostą ale jakże smaczną sałatkę .
Opakowanie makaronu tortellini ugotować wg przepisu na opakowaniu. Odsączyć makaron i ostudzić. Pokroić 3-4 świeżych ogórków w kosteczkę. Do majonezu kętrzyńskiego dodać przyprawę tzatziki i ewentualnie trochę przeciśniętego przez praskę czosnku i tym powstałym sosikiem polać makaron i dobrze wymieszać. Schłodzić sałatkę na 2-3 godz.
Zazwyczaj używałam jogurtu naturalnego do sosu czosnkowego do tartellini jednak postanowiłam spróbować majonezu kętrzyńskiego by ocenić lepiej jego smak. Majonez ten jest odpowiednio słony i przepysznie smakuje. Nie lubię majonezów które smakują jak olej. Czasem niestety trafiłam na gorszej jakości majonez który smakował olejem . Majonez kętrzyński premium sprawdził mi si,ę idealnie w tej sałatce i super wkomponował się w nią smakowo. Polecam ten majonez ponieważ nie jest drogi a można go postawić śmiało na tej półce co majonez dekoracyjny Winiary i majonez kielecki. 
Majonez ten kosztuje 3-4 zł. Dostępny jest w wygodnym poręcznym słoiczku 220g. W sam raz na sałatkę dla 4 osób :)
Największą zaletą tego majonezu jest to , że jego ważność przydatności do spożycia to 4 miesiące. Dzięki temu mam pewność , że to co podaję mojej rodzinie jest zdrowe i nie jest nafaszerowane konserwantami i innym tego typu wspomagaczami. 
Podsumowując uważam ten majonez za bardzo smaczny , nie drogi i godny spróbowania. Szkoda , że można go upić w niewielu sklepach. Gdyby był dostępny np w Biedronce myślę , że bardzo wiele osób było by chętnych do jego zakupu. 
Więcej o majonezach  kętrzyńskich możecie przeczytać tutaj

Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu. 

Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz