środa, 5 listopada 2014

Recenzja tuszu pogrubiająco -wydłużającego do rzęs EVELINE

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić recenzję tuszu do rzęs firmy Eveline
Tusz ma bardzo fajną szczoteczkę . Szczoteczka jest wyprofilowana w ten sposób by dobrze tuszować zarówno rzęsy dolne jak i górne( double brush). Maskara zapewnia nam natychmiastowy efekt zaraz po użyciu.  Rzęsy stają się widocznie grubsze i wydłużone. Moje rzęsy są słabe jeżeli ich nie pociągnę mascarą to praktycznie ich nie widać.
Po użyciu tuszu cały wygląd twarzy nabiera innego wyrazu. Ja uwielbiam się malować oczywiście bez przesady bo co za dużo to nie zdrowo. Rzęsy np Katarzyny Skrzyneckiej odpadają jeżeli chodzi o moją osobę. Mascara Eveline ma pojemność 10 ml
Kosztuje ok 18 zł co w porównaniu z innymi tego typu mascarami nie jest drogo. 
Bardzo jestem zadowolona z tego , że dostałam akurat ten produkt do testowania ponieważ jestem a może raczej byłam przystosowana do używania jednej sprawdzonej. Teraz tamto miejsce zajęła ta mascara i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Teraz makijaż to dla mnie czysta przyjemność. 
Produkt ten jest testowany dermatologicznie 

Z innych źródeł sprawdzonych :) wiem , że tusz szybko nie zasycha . Do tego jest bardzo wydajny. Tusz jest delikatny dla oczu co jest bardzo ważne szczególnie jeżeli ktoś ma alergie. Nie powoduje podrażnień , łatwy w aplikacji. Dla mnie osobiście cud, miód i orzeszki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz