poniedziałek, 19 stycznia 2015

Venal spray Gorvita - recenzja

Venal spray jest produktem przeznaczonym dla naszych zmęczonych nóg. Produkt ten fajnie i wygodnie się aplikuje za pomocą sprayu. Po zaaplikowaniu na skórę od razu odczuwamy błogi chłód , czujemy się świeżo i tak jak by ktoś zdjął nam zbędny balast z nóg. . Produkt doskonale działa likwidując uczucie zmęczenia i ciężkości nóg, poprawia krążenie i łagodzi obrzęki.
W skład produktu wchodzą między innymi wodą mineralna z Uzdrowiska Rabka , wyciąg z kasztanowca, wyciąg z miłorzębu japońskiego i wyciąg z arniki górskiej. 
Dużym plusem tego produktu jest właśnie jego aplikacja. Nie przepadam za stosowaniem maści ponieważ później mam wrażenie , że cały czas czuję tę maść na nogach . Tego sprayu zupełnie nie czuć na skórze. Czuć jedynie chłód i orzeźwienie. Jak lekki powiew wiatru w upalny dzień. Podobno ten produkt jest dobry dla osób cierpiących na RLS czyli zespół niespokojnych nóg. Kiedyś miałam ten problem na szczęście samo przyszło samo poszło i mam ten czas już za sobą. Preparat ten działa dość długo. Gdy wieczorem po całym dniu ciężkiej pracy czułam się ociężała, zastosowałam ten spray i działam do samego rana. Produkt ten trzeba stosować codziennie wówczas ociężałość nóg nie powróci.


Spray ten jest wydajny i nie drogi. Z  dobrych źródeł wiem , że starcza na długo . 115ml tego preparatu kosztuje  ok. 12 zł.Chciałam kupić ostatnio ten preparat mojej mamie ale niestety nie było go na stanie w aptece więc pokusiłam się o jego zamówienie  i tym sposobem już następnego dnia mogłam go odebrać w aptece.

Oceniam ten produkt na 5+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz