czwartek, 12 marca 2015

Ciąg dalszy wytworków


Kurczak filcowy trochę ma skwaszoną minę widocznie zjadł coś niesmacznego :)

Serweta jedna z moich najulubieńszych . Podoba mi się najbardziej jej wykończenie 

Kurczak w towarzystwie takich jajeczek i w takim wiosennym koszyczku na pewno będzie miał lepszy humor 

Tutaj pewnie się będziecie śmiały ale fakt faktem nadal tworzę aniołki . Są chętni więc je robię. Najgorsze co może być w tym wszystkim to krochmalenie. Normalnie .. nienawidzę krochmalenia  .



To są moi lubisie. Uwielbiam robić te aniołki i krochmalić je. Są śliczne i tutaj krochmalenie to dla mnie pikuś. Może macie dla mnie jakieś rady jak krochmalicie, czym , na czym i w ogóle. 

1 komentarz:

  1. Kurczak uwiódł moje serce! Wygląda bombastycznie! Dziękuję, że zatrzymałas się u mnie! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cię dziś na wyniki losowania!

    OdpowiedzUsuń